خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





چگونه استرس خود را در ۱۰ دقیقه کاهش دهیم؟

    همه‌ی ما برای درست انجام دادن کارهای خود و استفاده بهینه از زندگی نیازمند ذهنی آرام هستیم. شاید کنترل کامل استرس و فشار عصبی کار ساده‌ای نباشد اما شما با انجام برخی کارهای ساده می‌توانید استرس را کاهش دهید. برای آشنایی با ۱۰ روش کاهش استرس با ما در زومیت همراه باشید

     

    علت به وجود آمدن استرس در افراد مختلف یکسان نیست. استرس و فشار عصبی اجتناب‌ناپذیر است و انسان در زندگی روزمره خود بارها و بارها با آن روبرو می‌شود. ترافیک، کارهای ناتمام و عقب افتاده، مشکلات خانوادگی، بیمار شدن، امتحانات و مسائل شغلی همگی باعث به وجود آمدن استرس در انسان می‌شوند. متاسفانه استرس طولانی مدت و کنترل نشده باعث بروز مشکلات جسمی و روحی فراوانی برای فرد خواهد شد. در ادامه ۱۰ روش ساده برای مقابله با فشار عصبی و استرس بیان خواهد شد که بهره‌گیری از آن‌ها تا حد زیادی این حس ناخوشایند را کاهش خواهد داد.

    مدیتیشن

    وقتی افکار مزاحم و آزاردهنده شروع به درگیر کردن ذهن شما می‌کنند بهترین دارو برای خاموش کردن این افکار مدیتیشن است. وقتی فرد دچار استرس می‌شود ذهن او درگیر افکار مزاحمی می‌شود که...

    برای مشاهده ادامه نوشته، به ادامه مطلب مراجعه کنید.


    این مطلب تا کنون 30 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : استرس ,می‌شود ,افکار ,کاهش ,عصبی ,فشار ,فشار عصبی ,آمدن استرس ,وجود آمدن ,
    چگونه استرس خود را در ۱۰ دقیقه کاهش دهیم؟

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر